Kateri stroški so kriti?
Stroški odpovedi so skladno s pogoji zavarovalnice kriti na osnovi ustreznih potrdili v primeru, če se zavarovanec ne more udeležiti potovanja zaradi razlogov nepredvidenih in nenadnih dogodkov, ki so se zgodili zaradi višje sile (bolezen in nezgode, smrt, uradni vpoklici, izguba zaposlitve, ločitev, elementarne nesreče) in so nastali po sklenitvi zavarovanja (pred tem niso obstajali). Zavarovanje krije tako stroške odpovedi potovanj, ki so v organizaciji agencije, kot tudi posamezne storitve, ki ste jih kupili na spletu: npr. letalsko vozovnico, hotelsko sobo, najem apartmaja, križarjenja in podobno.
Kdaj skleniti zavarovanje?
Zavarovanje mora biti sklenjeno najkasneje v 72 urah od prijave na potovanje oz. opravljenega nakupa. Če je zavarovanje sklenjeno po preteku tega obdobja, obstaja zavarovanje rizika odpovedi le za dogodke, ki se zgodijo od desetega dneva (karenca) po sklenitvi zavarovanja (razen za nezgodo, smrt ali naravne nesreče).
Kako uveljavim škodni dogodek?
Zavarovanec potovanje mora odpovedati nemudoma (čimprej, ko je to mogoče) ob nastanku dogodka, ustrezna potrdila oz. dokumentacijo pa lahko dostavi kasneje in se tako izogne morebitni razliki pri obračunu povračila stroškov. Priporočamo, da vsako spremembo vašega zdravstvenega stanja, ki bi potencialno lahko vplivala na vaše potovanje in nastane po sklenitvi zavarovalne police, čimprej sporočite zavarovalnici.
Dokumentacija, ki je potrebna za reševanje škodnega primera:
Vso dokumentacijo v primeru škodnega primera lahko vložite preko nas in jo posredujemo na zavarovalnico ali pa jo pošljete direktno na zavarovalnico na elektronski naslov skode@evropsko.si ali po pošti na naslov: Europ Assistance zavarovalno zastopanje d.o.o., Tržaška cesta 37a, 2000 Maribor.